sobota 2. júna 2012

Tell me something....

Ahoj. Máte sa? Mne je dnes super. Ráno som sa zobudila vedľa niekoho, na kom mi najviac záleží a prežila som s ním celý deň. Povedzte, môže existovať krajší pocit?
Ozaj, na obed som mala pečeného kapra, ktorého sme piekli na záhradke, kde sme sa dostali na tandeme (dvojbicykel) s priateľovými rodičmi, bratom a bratovou frajerkou, kde sme strávili pol dňa. (rýchle zhrnutie =D)
Po príchode domov som sa rozhodla, že si trochu vycvičím môjho nevychovaného trojročného psa. Všetko ide, keď sa chce.
Zajtra by som chcela trochu upratať pod prístreškom a vymyslieť tam niečo nové, aby sa každý, kto si tam aspoň na chvíľu sadne, cítil lepšie než len dobre. Tak dúfam, že na niečo prídem a že sa aj prinútim niečo robiť.
Prajem vám pekný zvyšok večera :)
A ešte jedna foto z dnešného dňa =)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára