nedeľa 24. júna 2012

Filmové recenzie- Madagascar 3, Snehulienka a lovec, Prometheus

Na týchto troch filmoch som bola v poslednom čase v kine. Avšak môžem odporúčiť iba Madagascar a trochu aj Prométea. Herečka, ktorá hrala Snehulienku totiž zabudla, že nehrá v Twilight ságe a zabudla sa tváriť normálne. Film bol iný, ako som očakávala. Asi preto, že som sa o recenziu pred tým, ako som naň šla, vôbec nezaujímala. Nečakajte žiadnu rozprávku, je to na spôsob dobrodružného fantasy filmu. Taktiež by som Kirsten Stewart nedávala do úlohy Snehulienky. Snehulienka by mala byť krásna a nie priblblo tváriaca sa trochu vychrtlá ženská, ktorú do filmu dali iba pre sledovanosť (to je len môj názor). Nevravím, že film bol zlý, ale keby som vedela, tak zaň nezaplatím. Dokonca aj Mirror, mirror, ktorý som videla predtým, bol oveľa lepší (a to mi až tak nesadol).
Na Prométea som tiež šla len zo zvedavosti a v 3D bol pozerateľný. No tí, ktorí ste zástancami prvého Votrelca, sa na tomto filme budete buď rozčuľovať, alebo smiať. Malo to nedostatky, ale pre mňa, ktorá som bola násilím dovlečená (pretože mňa filmy typu vesmír a vesmírne obludy nezaujímajú) som bola spokojná (hlavne s hercom, ktorý hral Charlieho a mohla som naňho čumieť donekonečna :)).
V piatok sme boli na najnovší Madagascar v 3D a to bolo niečo pre mňa. Aj keď je to len rozprávka, zgustnete si na nej či máte 5 alebo 50. Úžasné animácie a vtipné hlášky dali tejto rozprávke všetko, čo má rozprávka mať. Bol to najlepší film, čo som za poslednú dobu videla. Kľudne by som na to šla znova a znova.
Trailery:
Snehulienka a lovec

Prometheus

Madagascar 3

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára