nedeľa 10. júna 2012

Plány na mesiac jún

Ahoj. Plánujete si aj vy veci dopredu? Ja väčšinou nie, pretože všetko, čo si naplánujem, sa pokazí. Ale také základné plány, čo by som chcela stihnúť sem prihodím.
19.6.2012 ideme s priateľom do Budapešte na výlet. Ešte som tam nebola, tak spoznám niečo nové. Čaká nás plavba loďou, noc v hoteli, skvelá večera a kopec ďalších (snáď skvelých zážitkov)

23.6.2012 ideme na chatu na Byštu, pretože kamarátka oslavuje narodeniny. Takže nejaký ten guľáš, večerné posedenie pri ohni a víno to istia :)

Koncom mesiaca, alebo začiatkom júla idem niekde k moru na dovolenku. Ešte nikdy som neletela lietadlom a preto sa na to teším. Teším sa, že si oddýchnem a načerpám novú energiu. Miesto ešte nemáme vybraté a pravdupovediac, je mi to jedno. Hlavne, že vypadnem z domu :)
A čo vy, máte takéto krátkodobé plány, čo chcete stihnúť?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára