pondelok 4. júna 2012

DIY: Spona do vlasov - ruža

Pripravila som si pre vás návod na takúto sponku:

Takže budete potrebovať stuhu (čím širšia stuha, tým väčšia ruža), lepidlo a klasické sponky. Ja som kúpila v dopredaji 10 kusov za 0,25€ v Kauflande. Stuhu som kupovala v Kik-u, 4m za 1€.
Stuhu si preložíme približne 10 až 15cm od začiatku v pravom uhle:
Potom jeden koniec (je jedno ktorý) preložíme cez zhyb zospodu:
 Ďalej preložíme druhý koniec:
 A takto pokračujeme, až kým nám z kratšieho konca nezostanú približne 3cm:
 Prstami si prichytíme posledné dva preložené stuhy:
 Zvyšok pustíme:
 Pevne uchytíme a pomaly začneme ťahať za dlhší koniec:
 Až sa pomaly dostávame k požadovanému tvaru: 
(je dôležité kratší koniec pevne držať)
Malo by vám vzniknúť niečo také: 
Nakoniec jednotlivé "lupene" ruže prilepíme k sebe, aby sa nerozpadla a tak ju zlepíme so sponkou. Ja som použila sekundové lepidlo, ale neodporúčam, pretože, keď vám stuha presiakne lepidlom, vyzerá tmavo.
Veľa šťastia s vytváraním a nezabudnite sa pochváliť vašimi výrobkami :)



4 komentáre:

  1. super! je to krásne:) také dačo som robila aj ja, len trochu iným spôsobom.. bol to môj prvý (a hrozný) príspevok na blogu :D inak v kiku majú stužky? ja tam trávim polku života a kupujem lacný materiál na vyrábanie ale stužky som tam teda nevidela :O

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. Majú, teda mali asi dva mesiace dozadu, bol veľký výber a je na takých kotúčoch. Mohlo sa stať, že si iba prehliadla ;)

      Odstrániť
  2. jů, to je rozkošné :). Jsi šikovná!

    OdpovedaťOdstrániť