streda 30. mája 2012

beginning

Každý začiatok je ťažký, ale nie nemožný.
Pred týmto blogom som viedla pár iných na doméne blog.cz, ktorú vám určite netreba predstavovať. S túžbou skúsiť niečo nové, som sa rozhodla, že si blog založím tu a konečne (s týmto mám problém) sem budem pravidelne prispievať.
Som mladá dvadsaťjeden ročná žena a chcem sa s vami podeliť o svoje zážitky prostredníctvom slov, fotografií a vecí, ktoré vlastnoručne vytváram.

V skratke o mne:
Mám 21 rokov, žijem v meste na východe našej republiky, vyštudovala som Obchodnú akadémiu. Rada sa predvádzam s foťákom v ruke a tiež pred objektívom. Zbožňujem ten pocit, keď si niečo vytvorím a môžem to nosiť (a viem, že je to originál). Chodím často do prírody si trochu vyčistiť myseľ a načerpať novú energiu. Keď sa nedá ísť vonku, tak trávim čas v kuchyni varením a tiež pečením, ktorému sa venujem dlhšie.

V skratke o blogu:
Chcem sa s vami deliť o fotografie, ktoré vytvorím, alebo s tými, na ktorých som. Tiež vám sem budem pridávať inšpirácie a návody, čo všetko si môžete vytvoriť sami, niekedy vám sem hodím aj nejaký chutný recept na omámenie vašich chuťových pohárikov. A pre tých, ktorí by sa náhodou zaujímali o môj život, ako trávim čas, je tu rubrika iba o mne :-)

Snáď na úvod to bude stačiť.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára