sobota 3. novembra 2012

Handmade tienidlo

Mám dokončenú vlastnú izbu a cítim sa byť najšťastnejší človek na tejto planéte. Včera som dokončila tienidlo na luster.
V Moebelixe som kúpila obyčajné papierové tienidlo za 2 €.
Budeme potrebovať:
- nožnice, lepidlo
- tienidlo:












- farebné papiere (ja som použila žltý)











- pauzák a novinový papier










- plstené guličky alebo korálky









Postup:
Z farebných papierov, novinového papiera a pauzáku si vystrihneme motýle a kvety rôznych veľkostí a tvarov. Ja som motýle robila z 3 veľkostí, najväčší bol pauzák, na ktorý som nalepila stredný novinový a na ten zas najmenší pauzák. Motýlikom som spravila aj z tenkých pásikov tykadlá a na ich koniec som nalepila plstené guličky. Kvety som robila rôzne, ale používala som na ne aj farebný papier. Do stredu kvetov som tiež nalepovala plstené guličky. Nakoniec som všetky motýliky a kvety prilepila na tienidlo. Fantázii sa medze nekladú, takže je len na vás, ako si svoje tienidlo ozdobíte. Prajem príjemné zdobenie. Tu je ešte pár fotiek z môjho tienidla, ktoré mi už zdobí izbu.




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára