streda 7. novembra 2012

DIY- dokončenie lustra

Minule som vám uviedla rýchly návod, ako si vyrobiť tienidlo na luster. Dnes mám pre vás pripravený návod na dokončenie. Iste ste si všimli na fotkách, že čierny kábel k peknému tienidlu vôbec nešiel. Takisto bolo vidno elektrické káble vytŕčajúce zo stropu. Tak som to pekne zakryla.

Pardon kvôli nekvalitným fotkám, ale bolo to fotené večer pri lampe.
Takže budeme potrebovať:
  • plastovú nádobku (musí byť dostatočne veľká, aby sa do nej zmestili káble) napríklad od tvarohu.
  • ľubovoľný kus látky alebo plátna
  • nožnice
  • lepidlo
  • nôž
  • vlnu
  • ozdoby
Postup:
  1. Do plastovej nádoby si nožom spravíme otvor. Otvor musí byť taký veľký, aby sa doň vošiel kábel.


2.  Z látky si vystrihneme podľa nádoby taký kus, aby sa ním nádoba mohla obaliť.

3.  Na povrch nádoby nanesieme lepidlo nalepíme na ňu látku.

4.  Odstrihneme pretŕčajúce zvyšky látky, dolepíme dno nádoby, ozdobíme a vykonáme posledné kozmetické úpravy.


5. Na kábel najprv nasunieme kryt, ktorý sme si vyrobili a následne ho upevníme na strop do čokoládky.
Potom kryt presunieme na svoje miesto (čo je pri strope) a môžme pokračovať.

6.  Keďže tam čierny kábel nepasuje, obviažeme ho vlnou. Farba je na vás, ja som zvolila žltú, lebo mi ladí s tienidlom.
Obmotávala som touto metódou:


7. A keď už máme hotovo, nasadíme na kábel tienidlo a takto vyzerá hotový luster:

Tak čo, páči sa vám?





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára