nedeľa 12. augusta 2012

Prosím o radu :)

Aspoň vám oznámim, ako sa mám. Som chorá, resp. mám zápal močového mechúra, každú chvíľu bežím na wc a poviem vám, nie je to nič príjemné. Pijem veľa čaju, som naobliekaná ako v decembri a užívam Urinal akut (beriem ho druhý deň a musím povedať, že až tak akútne nezaberá).
Včera som bola v Košiciach v kine a povymetať nejaké obchody. Hľadala som konkrétne béžové alebo biele topánky na svadbu a, neuveríte mi, nenašla som NIČ!
Jediné, čo som našla boli chutné rukavice z H&M, ktoré som si nekúpila, lebo som počítala, že cestou na stanicu sa zastavím v AuParku a tam si ich kúpim (zas neuveríte, ale v Au Parku ten obchod nie je). Veľmi sa mi zapáčil leopardí motív a také boli tie rukavice. Takže si asi založím imaginárny wishlist a zaradím si ich naň.
Ďalej zháňam takéto topánky:



Viete, kde ich zoženiem? Najlepšie by bolo, keby ste mi poradili kamenný obchod, ale za prijateľnú cenu mi neuškodí ani internetový. :)



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára